29 Eylül 2009 Salı

Türkiye değişim hareketi partisi tanışma toplantısı

Zonguldak’ta Türkiye Değişim Hareketi Partisi’nin tanışma toplantısı gerçekleştirildi.

Zonguldak’ta Türkiye Değişim Hareketi Partisi’nin tanışma toplantısı gerçekleştirildi.

Deniz Kulübü’nde gerçekleştirilen toplantıya Kozlu Belediye Başkanı Ali Bektaş, Eski Zonguldak Milletvekili Harun Akın, Türkiye Değişim Hareketi Partisi Zonguldak Temsilcisi Dr. Zeki Günalp ve davetliler katıldı. Toplantıda konuşan Kozlu Belediye Başkanı Ali Bektaş, “Buraya içeriye girerken herkes alkışladı. Ereğlililer alkışlamadı. Onları da seviyorum. Eğer daha yolun başında birbirimize girdiysek, arkadaşlar bırakalım bu işi. Memleket elden giderken bizim arzuhalimiz Çanakkale Savaşı’nda, Kurtuluş Savaşı’nda mermilerin önüne atlarken pay mı istiyorlardı. Eğer yeni bir parti yeni bir hareketin içerisine giriliyorsa herkes içindeki düşüncelerden sıyrılacak. Ben gönüllü kuruyorum. Çünkü benim torunum benim çocuklarım bu memlekette huzur içinde mutluluk içinde aşk iş sahibi olarak yaşamak istiyor. O düşünceyle gireceksiniz girin. Bizim yapabileceğimiz çocuklarımıza ve torunlarımıza iyi bir memleket sağlayabilmek. Türkiye’nin gidişatından hem memnun olmayıp ta daha kuruluş aşamasında birbirimize kırgınsak bu iş olmaz. Bu girişim hareketine gönülden bağlı olmayan varsa şimdi gitsin arkadaşlar. Bu hareketin içine girdiğimizde hep birlikte hareket edeceğiz. Biz siyasette hiç teklife gerek yok. Benim öyle bir derdim de yok. Bu davet Sarıgül’ün Kozlu’yu ziyaretinde gerçekleşti. İnsanlar da birden adını koymadığımız değişim isteği var. Artık bu değişimin hareketi nereden gelecek, ilk hamleyi kim yapacak oradan belli olacak. Ama hangi hareket olursa olsun. Eğer böyle bir değişimin içine gireceksek birbirimize önce güvenmemiz lazım. Yoksa hiçbir anlamı yok. ben bu hareket içinde olayım da belediye il başkanı, milletvekili, ilçe başkanı belediye meclis üyesi olurum düşünür. Vardır insanın ruhunda vardır bunu engelleyemezsiniz” dedi.

CHP Eski Zonguldak Milletvekili Harun Akın ise “Kilimli’de bir göçük oldu. Madenciliğin göçüğü olacaktır, grizusu da olacaktır. İş kazası da olacaktır. Böyle bir zor iş TTK’da çalışmak. Böyle bir kaza oluyor. Bu TTK’da ocaklar gecekondu gibi. Gecekondu anlayışıyla madencilik yapılıyor. TTK’da yerin altındaki o gecekondulaşan ocakçılık anlayışını değiştirip modern hale getirmek için en az 250 milyon dolar lazım. Yani koca bir tencerede küçücük bir çay kaşığı. O yüzden ölümler olur. İnşallah daha büyük felaketlerle karşılaşmayız. AK Parti hükümete geldiği zaman 2.5 milyon tondu üretim şimdi 1.5 milyon ton üretim yapılıyor” diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder